Moj planer (+ideje i malo trikova)

10:45:00

U 21. stoljeću sve vrvi od organiziranosti. Počnimo samo od toga koliko su planeri postali popularni u ovako kratkome vremenu! U današnjem postu zavirit će te malo u moj planer te ću vam objasniti neke trikove u vezi planiranja.



Moj planer je obični rukovnik kojeg sam dobila na poklon. Jedino što sam napravila jest fotokopirala kalendar i zaljepila (naravno ne bi ništa o toga napravila da sam našla pravski planer,kojeg ni jedna knjižara,naravno, nije imala).



Glavna stvar kod planiranja je da morate znati prioritete. Što bi značilo da gledate što vam dolazi ubrzo,koja obaveza,koji test ili odgovaranje, zatim,kada to izdvojite gledajte u kojem predmetu najviše zapinjete ili za koju obavezu vam treba najviše vremena. Vjerujte mi na riječ,kompliciranije je nego što se čini i često mi se dogodi da se prevarim i pomislim kako mi za nešto treba manje vremena a zapravo je upravo suprotno.

KALENDAR



Kalendar mi služi tako da mogu vizualno vidjeti kako mi je koji tjedan popunjen,što mi pomaže kod organiziranja vremena.Mislim da vam ne moram ništa pretjerano objašnjavati oko kalendara,mislim,kalendar je kalendar :)



BULLET JOURNAL ILI ?

Najiskrenije,ja stvarno ne znam kako nazvati ovaj dio planera pa volim reći kako je to nekakav polu bullet-journal jer tamo pišem sve testove i sve što bi trebala napraviti za određeni tjedan. Često dodajem nove dijelove u tom segmentu,nekad mi se više crta te se posvetim tome,dok nekada bi samo htjela što brže završiti s tim da mogu krenuti dalje sa obavezama.Ukrtko ću vam pokazati kako ja radim svoj polu-bullet journal.


STEP 1.-Citat pola motivacije

Često u svoj planer uključim nekakav mali citat kojeg dodatno "proljepšam" handletteringom (koji nije kompliciran niti 5% iako svi misle kako je za njega potrebno nekakvo veliko znanje). Citat mi je obično "pregrada" koja označava prelazak u novi tjedan.

STEP 2.-Planiranje

Ovdje bacim pogled na moj kalendar i vidim popunjenost i obaveze.Njih ponovno zapišem tako da mi budu pregledne.


Obično bude podjeljen u "Što trebam napraviti" i "Bilo bi dobro da napravim"


Ili ga podjelim u "Testovi","Ispitivanja" i "Moram napraviti" (a često ne napravim)

I zadnji korak STEP 3.-Drugi mjesec
Kako ne bi previše dužila samo ću vam pokazati kako izgleda kada je na redu drugi mjesec.


Dakle,tu je opet handlettering,sve je donekle u bojama mjeseca koji slijedi.Ispod imena stavim ponovno nekakav malecni citat tipa "Spring is coming"," Hello winter" itd. Ništa spektakularno ali opet simpatično i slatko !


I to bi bilo otprilike to za ovaj post ! Očekujte još ovakvih 'produktivnih' objava od mene vrlo uskoro.Hvala vam što ste čitali , do idućeg posta ! Bay-bay :)


BE HAPPY.
BE BRIGHT.
BE YOU.

Elena 

You Might Also Like

10 komentari

  1. Predivne slike imaš , draga .
    Ne volim baš toliko planere , ali ti samo nastavi tako. :*
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno !
      Idem odmah pogledati tvoj novi post <3

      Izbriši
  2. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati: http://janead.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti puno !
    Naravno da ću uzvratiti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post ^_^ Jako mi se dopada planer ^_^

    Nova sam, zapratila sam te, ako zelis zaprati i ti mene ^_^

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post :) I dobro ti ide kaligrafija, ja sam kupila neke markere za to al nikako da krenem da vezbam :D

    Ako zelis zaprati me, ostavi komentar i uzvraticu :)
    www.infashionchains.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ! Ja sam iskreno u kaligrafiji najveći amater koji postoji haha ,ali trudim se :)
      Idem odmah pogledati tvoj blog !

      Izbriši

Subscribe