5 "životnih caka" koje morate da znate ! (collab sa Selenom Kostakiev)

14:39:00

Pozdrav ! Za današnji post sam vam pripremila,kao što ste već vidjeli po naslovu, 5 life hacks.Potrudila sam se pronaći one koje su manje poznate i koliko-toliko normalne. Važno je spomenuti kako je ovaj post collab sa youtuberkom i mojom vrlo dobrom prijateljicom Selenom čiji kanal možete pogledati klikom ovdje (like,comment.subscribe) .



1.Pivo je novi najbolji prijatelj vašeg zlatnog,a kečap srebrnog nakita !


Da,istina je.Sve što je potrebno jest da kapnete pivo na nekakvu krpicu i zatim samo obrišete svoje zlato.Najbolje će se odraziti sa svijetlim pivom.Dok kečap stavite na staru četkicu za zube i istrljajte svoju srebrninu.To bi sve trebalo ukloniti prljavštinu i dati sjaj vašem nakitu.



2.Selfie caka 
Kao fotografu,koji apsolutno obožava portretnu fotografiju odat ću vam jednu tajnu.
Ako nagnete glavu u lijevu stranu i lagano ju podignete to će vas učiniti "privlačnijim" na fotografiji.

Evo jedan moj prastari primjer :) (ne baš tako dobar)


3.Čokolada+matka=USPJEH !
Naime,da razjasnim."Istraživanja" su pokazala da,ako jedete čokoladu za vrijeme učenja matematike,to će utjecati na vaše znanje.Ne znam za vas,ali ja ću ovo probati !


4.Japanke za bolje ljeto !
Ovo će se činiti banalno,ali ja se toga nisam sjetila.Naime,u ljeto,kada ste na plaži,japanke ili sandale stavite naopako,tako da prednji dio bude u pjesku.Tako vam one neće biti vruće kada ih obučete ! :D


5.Ključ kao sredstvo za obranu.
Ovo sam počela često da radim,kada se osjećam nesigurno.Potrebno je samo staviti ključ između prstiju i stisnuti šaku.Evo slike kako bi vam bilo jasnije:
Naravno,ovo koristite samo ako je potrebno,nemojte napasti čovjeka na ulici samo zato što,eto tako,on hoda.Koristite samo u slučaju nužde.






U ovoj objavi malo sam se uljenila pa nema baš puno mojih sličica,no uskoro dolazi nova objava u kojoj će ih sigurno biti ! Do idućeg posta,

BE HAPPY.
BE BRIGHT.
BE YOU.

Elena

You Might Also Like

8 komentari

  1. Ovo za cokoladu i matematiku je meni licno rekao nastavnik prosle godine xD
    Inace super post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti !
      Ako je profa rekao,onda ćemo mu vjerovati :D

      Izbriši
  2. Super post! Bilo mi je drago da radimo collab, mogle bi da ponovimo ovo nekada ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljiv post, uživala sam čitajući, pratim te, pa ako želiš uzvrati ❤❤


    https://aandymm.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post draga!

    Pogledaj moj blog : http://haanchi.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post :))

    Ako zelis zaprati i uzvraticu, samo ostavi komenatr na mom blogu :))

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    OdgovoriIzbriši

Subscribe