Moja 3 omiljena kaligafska fonta

14:37:00

Kaligrafija ili handlettering danas postaje sve popularniji te sam se i ja iskušala u njemu. Iako sam još uvijek 'teški amater' i još nisam u potpunosti usavršila kaligrafiju, u ovom postu predstavit ću vam moje omiljene fontove ! (Također, za neke sam vam našla i kako se rade, nema na čemu :) )




1.STANDARD

Ovaj font lako je usavršiti. Naime, uz pomoću običnih pisanih slova možete se igrati, caka je jedino u podebljavanju slova te debelim i tankim linijama koje se lakše mogu napraviti kistom nego flomasterima. No, za ovo ja sam koristila CARIOCA Birello flomaster koji ima deblji i tanji kraj.







2. EXTRA KURZIV
Ovaj tanki, drhtavi ali opet na neki način profinjeni font radila sam uz pomoću Schneider-Topliner 967, a igrala sam se highlightom već spomenutog flomastera te je font dobio pomalo neonski ton.




3.BRUSHER

Slična stvar kao i u prvom samo što su u ovome fontu slova oblija i podebljanija te stvaraju 'mekan' dojam.
 Ovaj font osim Brusher ima i više imena, tako da ako ukucate u GOOGLE 'handlettering brusher' neće vam izbaciti samo taj već mnoga slična.




























-To bi bilo sve za današnji post ! Ne zaboravite ostaviti komentar i zapratiti me kako bi dobivali još ovakvih objava o produktivnosti, stationery-u (...) Obavezno mi u komentare napišite koji je vaš omiljeni font i uz komentar ostavite link vašeg bloga kako bih ga mogla pogledati !


BE HAPPY.
BE BRIGHT.
BE YOU.

Elena

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe