10 načina da se vratiš u školu "LIKE A BOSS"

09:01:00





Nova školska godina polako kuca na vrata i treba se polako vratiti u 'formu' učenja. A kako je moj blog upravo o organiziranju, učenju (...) tj. 'back to school' sezona na mom je blogu cijele godine, moja je dužnost da vas malo potaknem na još bolje uspjehe u novoj školskoj godini !




1.POSTAVITE SI PRIORITETE

Svi mi volimo shopping, šminku, možda vi volite čak i izlaziti van sa prijateljima no prioriteti trebaju uvijek biti na prvom mjestu ! Primjerice, napravite si raspored koji će vam rasporediti prioritete. On može izgledati ovako:


ČETVRTAK:

*Zadaća: 14.30-15.15-30
*Učenje,ponavljanje: 15.30-18,18.30
*Kava sa prijateljicama: 19-20-30
*Ponavljanje: 20.45-22


Dakle, prioriteti No.1 


2.NAPIŠI BILJEŠKE I NAUČI IH ČIM DOĐEŠ IZ ŠKOLE

Učili ste nešto novo ? Odlično ! Nakon škole, napiši bilješke iz pređenog dijela gradiva te ih nauči. Studije su pokazale kako je 60% više šanse da ćeš usavršiti gradivo (logično zar ne?) a uz to imat ćeš više vremena za sebe !


3.PLANER ZLATA VRIJEDI

PSST...Uskoro stiže post o bullet journalingu za početak nove školske godine te kako ga možete postaviti :)


4.ZA MOTIVACIJU ...

Kako biste se motivirali na 'nove radne pobjede' na dnu bilježnice ili pak na samome početku napišite vaš omiljeni citat !

5.ČISTA SOBA I RADNO MJESTO

Urednost i organiziranost sobe i radnog mjesta zaduženi su za čist um i lakše učenje.
...uskoro vam stavljam cake o organiziranju vašeg radnog mjesta 


6.SAMO POZITIVNO MIŠLJENJE O SEBI 

Ove školske godine nemojte se zamarati što drugi misle o vama jer važno je ono što vi mislite o SEBI! Zaboravite na hejtere jer vi njihovo mišljenje ne možete promjeniti. Mislite na sebe i istaknnite svoje vrline !


7.BRAIN FOOD ?

Umjesto grickanja čokolade, čipsa i sličnog pokušajte sa grčkim jogurtom u koji možete staviti borovnice, orase, lješnjake i slično. Avokadoi i kokosovo ulje također su odlična hrana za mozak. Ali ako ste opet fan čokolade najbolja je ona crna :)


8.ODVOJI MALO VREMENA TE RAZMISLITE O PROŠLOJ ŠKOLSKOJ GODINI

Važno je priznati svoja dosadašnja iskustva i pitati se "Mogu li još bolje ?" . Razmotrite sve godinu dana unaprijed kako biste mogli ojačati svoje aktivnost, poboljšati svoje učenje itd.


9.POSTAVI SI CILJEVE

Postavljanje ciljeva je odlično za ispunjavanje zadataka. Imajte samo naumu da imate realistične ciljeve koji vas neće sputavati već motivirati na daljno učenje.



10.BUDI SVOJ/SVOJA !

Ništa nije bitnije nego da ste zadovoljni sobom ! Tada će sve biti moguće i svaki cilj će biti lakše ispunjen !




BE HAPPY.
BE BRIGHT.
BE YOU.

Elena

You Might Also Like

6 komentari

  1. Super post!Verujm da ce mi pomoci i sluziti!Novi sam blogger tako da bi mi znacilo ako mozes da se uclanis.
    https://my-life-story-1.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ! Na tvoj blog učlanila sam se još nekidan, odličan je :)

      Izbriši
  2. Pronašla sam sada tvoj blog i prosto sa odusevljenaaa 💙💙💙! Drago mi je da sam našla nekog ko voli da piše o organizaciji i bts stvarima 💙! Divan post draga moja!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lepo napisan post! Dok sam bila srednja skola, svake skolske godine sam odlucivala da cu ovako postupati, ali moj tinejdzerski mozak je odustajao posle nedelju dana hahaha nadam se da ce se nesto promeniti sada na faksu (drzim palceve I sebi I svima ostalima koji se vracaju u skolu sada!)

    wildflowerforest.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To obično uvijek tako bude :) Motivacija drži tjedan dana i onda ispari. Evo i ja ti držim palčeve i želim ti da sve položiš u roku !

      Izbriši

Subscribe