10 life hacks za motiviranje !

14:26:00





Svi si mi zacrtamo nešto u glavi, planiramo kako ćemo to izvršiti , no kada dođe vrijeme za to malo teže ide jer je najlakše odlučiti nešto naptaviti no teže je ostvariti taj naum. E tu vam ja dolazim u pomoć sa ovim današnjim postom koji će vam pomoći ne samo u školi i kod učenja nego i u ostvaranju ciljeva tijekom života.Ovaj post neće nažalost sadržavati moje fotografije jer mi je soba zbog preuređenja u apsolutnome haosu i ježim se na samu pomisao, no počastit ću vas motivirajućim citatima :)



1.KORISTITE GLAZBU ZA MOTIVACIJU
-Kaže se: "Malim koracima do cilja!" upravo zbog toga počinjemo sa glazbom. Glazba utječe pozitivno na vaš um što bi ga moglo motivirati na daljnje obavljanje zadataka. Isto tako na vas utječu i motivirajući govori



2.UVIJEK POČNI
-Odat ću vam tajnu...Kada vam se nešto baš ne da bilo to učenje, spremanje, vježbanje (...) zadajte si da zadatak radite samo 10 minuta. Nakon 10 minuta više vam se neće dati prestati jer se uštosite u rad ili vam postane zanimljivo.


3.POČASTI SE
-Ona Milka čokolada u kuhinji se baš čini ukusno ! Ali sve se treba zaslužiti! Napravite svoj mali cijenik koji može izgledati ovako:

*Ako pospremim sobu mogu uzeti jedan red čokolade
*Ako provježbam 10 zadataka iz matematike mogu uzeti dva reda čokolade
*Ako odem u teretanu na sat vremena mogu uzeti svije kockice čokolade


4.INSPIRIRAJUĆI CITATI
-Mislim kako ovo ne moram objašnjavati :) U ovom postu imat ćete ih na pretek (A sama sam ih pravila) !


5.NE BUDITE PERFEKCIONISTI
-Ukratko, ne budite kao ja. Ako imate visoke standarde i previše se forsirate to će dovesti samo do stresa i nezadovoljstva. Bolje je da poradite na stvarima koje vam slabije idu a zatim da sve dovedete do 'savršenstva'. Kao što sam na početku rekla mali koraci !

6.PODSJETI SE SVOJIH CILJEVA
-Želiš ići na Bora-Boru ? Nema problema ! Kao zaslon računala ili mobitela jednostavno postavi pozadinu koja odgovara tvome cilju.Možeš čak i uramiti sliku !

7.POMOZI DRUGIMA
-Ako podjeliš sa drugima svoje znanje i svoj talenat te im pomogneš u rješavanju zadataka imat ćeš puno više samopouzdanja i motivacije da se nastaviš usavršavati.

8.ZAPIŠI TO !
-Planer je za mene "mali Bog" ne znam što bih bez njega ! Svoj sutrašnji plan zapiši negdje na papir ili u planer, bit će ti lakše a usput osjećat ćeš se organizirano !
PSST...Uskoro ću objaviti post o 'Bullet Journalingu' ,jednoj vrsti planiranja u kojoj sam sebi praviš planer !

9.POKRENI SE 
-Tvoja fizička aktivnost jednako je važna kao i mentalna. Zato, kada se više ne osjećaš 'zagrijano za zadatak' prošeći malo ! Nakon toga odlično ćeš se osjećati i bit ćeš spreman/na na nove radne pobjede.

10. VIZUALNO
-Pojasnimo ovo...Imaš puno zadataka, i nakon pola sata čini ti se kako nema pomaka ? Zapiš sve zadatke na ljepljive označivače stranica (oni uski sticky notesi) te ih zaljepi na rub police i ormara. Kako koji zadatak završiš taki odljepi označivač i baci ga u smeće. Ne zaboravi se nagraditi :) 





I za kraj još jedan citat kojeg viđate na kraju svakog mog posta...





Volim vas sve,
                                                    Elena




You Might Also Like

14 komentari

  1. Odlični savjeti.😘

    Pratim te, ako želiš uzvrati!

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Super saveti i stvarno ništa nisi izostavila! Neke ideje mi se posebno dopadaju i sama već to radim! Odlični su ti citati, samo nastavi tako! Odličan post! ♥

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Super savjeti draga!
    Zapratila sam te, bilo bi mi drago kada bi uzvratila!

    morskasirenaa.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post! Jako koristan i zanimljiv! Uzivala sam citajuci :)
    Sada te pratim, nadam se da uzvracas follow ♥

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post draga! Nekome ce zaista pomoci, odlicni saveti :)
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem ! Duboko se nadam kako će nekome pomoći :)

      Izbriši
  6. Odlični savjeti neke od njih i sama koristim pogotovo kad treba pojesti onu milku na stolu !
    :))
    http://hisandherway.blogspot.hr/2017/08/school-struggles-giveaway.html <-- INTERNACIONALNI GIVEAWAY
    Odgovori

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako zanimljiv post, draga Elena! :) Hvala ti na ovim savjetima, odlični su, a najviše mi se sviđa onaj treći! ;)
    Zapratila sam te, nadam se da uzvraćaš follow i da se čitamo! ♥

    OdgovoriIzbriši

Subscribe