#PlanWithElena SETTING UP Bullet journal +Septebar !

07:34:00





I tako, došao je dan kada ja objavljujem o famoznom, superpopularnom bullet journalu.
Što se nalazi u njemu, kako ga najjednostavnije postaviti, a da se u njemu možete snaći i da je funkcionalan za školu, sve to saznajete danas !

Iako je septembar iza nas, ja nisam imala baš vremena da postavim kako je on izgledao prošli mjesec. tako da ćete u ovom postu vidjeti i to :) (Nadam se da će bullet journal za oktobar biti ovaj tjedan !)

Dakle, krenimo !

1.FUTURE LOG
-Future log vam služi kako bi imali pregled na cijelu godinu pred vama. Ostavite prostor sa strane ili ispod kako biste mogli bilježiti koji vas događaji očekuju u budućnosti ili planove koje trebate izvršiti.



2.KEY
-Key je, rekla bih, najvažniji dio vašeg planera, jer upravo pomoću njega vi kreirate vaše planove, bilježite misli i slično. Također možete dodavati sami svoje simbole i kreirati ih onako kako vam odgovara. Primjerice, ako želite kontrolirati novac "$" je sasvim logičan i jednostavan izbor za pribilježenje koliko ste novaca potrošili u roku od mjesec dana,tjedan ili dan.





3.CILJEVI
-Ako ste čitali moje prijašnje objave, sigurna sam da znate kako je najbolji način da ostvarite svoje ciljeve je da ih zapišete !



4.BOOKS TO READ
-Kako sam ogroman knjiški moljac, morala sam staviti i ovo ! Umjesto toga, možete staviti lektire ili knjige, izvore koje vam je profesor dao da pročitate.

Naravno, nije obavezno da u svoj planer stavite segmente poput "Ciljeva" i "Books to read". To može biti primjrice i :

  • Citati
  • Pjesme
  • Uspomene
  • Moje škrabotine (Doodles)
  • Serije 
  • Adresar
  • Ocjene
  • Profesori itd.

SEPTEMBAR



1.KALENDAR
-Najviše mi je problema upravo stvaralo to što nikako nisam mogla da ga smjestim na papir, ili bi ispao previše mali ili bi crte išle preko pola reda. Kako sam znala da, ako budem pisala događaje, da mi oni neće stati u "kućice" odlučila sam da napravim nešto poput lakšeg uvida u obaveze. Dane predstavljaju slova (P-ponedjeljak,U-utorak...) ,a brojke datume, tako sam se uistinu puno lakše snašla u organiziranju obaveza i planova za ovaj mjesec.




2.TESTOVI I DOMAĆA ZADAĆA
-Su segmenti koje obavezno moram da imam! Za testove sam napravila istu stvar kao i sa kalendarom, dok za domaću zadaću još nisam smislila nešto što bi mi olakšalo lakše snalaženje (ako imate nekakvu ideju pišite mi u komentare)



(3.TJEDNI PLANER)
-Tjedni planer sam ovoga mjeseca izostavila jer sam bila sigurna kako mogu bez njega.I da, naravno, ispostavilo se kako sam jedva izdržala bez njega. U sljedećem mjesecu tjedni planer mi je prvi na listi za crtanje !




Jeste li radili ovakav planer prije ? I kako vam se ovo sve čini ? Pišite mi u komentarima :) 

BE HAPPY.
BE BRIGHT.
BE YOU.
                                                                                Elena

You Might Also Like

4 komentari

  1. Odlican post! Divno si napisala <3
    Uzivaj u nedelji!

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/how-to-know-that-youre-in-love.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka čast, sviđaju mi se ideje, definitivno pravim svoj ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se svidjaju ideje

    https://aandymm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Subscribe